کسب و کار سود 960 میلیون پرورش بلدرچین

این فیلم رو برای دوستانت بفرست

64

تصاویر مراکز آموزشی مینی سالن

تصویر کلاس پرورس گوسفند چندقلوزا دی ماه 98
نشست مشاوره ای در آمفی تئاتر
Shadow
Slider
Image

رضایت دانشجویان تیم مینی سالن

چطور به سود 480 میلیون تومان از پرورش بلدرچین دست پیدا کنیم؟ پرورش بلدرچین بعلت زود بزده بودن یکی از پرطرفدارترین حوزه ها طی 10 سال اخیر بوده و همین ویژگی مثبت و جذاب زود بازده بودن در عین حال که جذاب هست و افراد زیادی رو بخودش جذب میکنه در عین حال یک نطقه ضعف هم محسوب میشه که جلوتر بهش میپردازیم. برای رسیدن به سود 480 مسلیون در سال ما نیاز به یک گله تخمگذار10 هزار قطعه ای ، یک سالن کمتر از 150 متر تقریبا 120 متر و سرمایه 460 میلیون تومان نیاز داریم و این میزان سود متناسب با سرمایه ای که میگذاریم سود خوبی محسوب میشه اما زمانی که ما میخوایم در مورد یک کسب و کار قضاوت کنیم نیاز هست که 2 فاکتور و بسنجیم.

فاکتور اول سوددهی امروزشه که خب میبینیم پرورش بلدرچین سود خوبی داره و روزهای خوبش رو داره سپری میکنه، الان یعنی مهر 1400. اما فاکتور دوم پایداریش هست اینکه آیا ما این سوددهی خوب رومیتونیم برای سالهای آینده هم داشته باشیم یا نه؟

حوزه بلدرچین بعلت همون ویژگی زود بازده بودن طی سالهای اخیر خیلی فراز و فرود ها رو پشت سر گذاشته ، زمانهایی که مثل امروز اوضاع خوب بود،بازار خوب بود و سود خوب بود افراد خیلی زیادی ورود کردن بهش و چون این ورود مدیریت شده نبود آسیب های جدی رو تونست به این حوزه وارد کنه. مثلا در 2-3 سال پیش طی یک سال کاری در ماه هایی اوضاع خیلی سختی داشتن دوستانی که پرورش دهنده بلدرچین بودن اما چند ماه بعدش سودش انقدر افزایش پیداکرد که از تمام حوزه هایی که ما تا به امروز معرفی کردیمسوددهیش بیشتر بود.اما ما چطور میتونیم کاری کنیم که در کنار سوددهی برای ما پایداری هم داشته باشه پرورش بلدرچین؟

ما باید بررویبرندسازی شخصیمون کار کنیم.یعنی باید کاری کنیم که افرادی که در بازار هستند ،فروشگاهها و کسانی که فعال این حوزه هستند وقتی نام ما میاد ارتباطی بین نام ما و تخم بلدرچین پیدا کنند و ما رو به اسم تخم بلدرچین تو بازار بشناسن که خب طی این مسیر هم نیاز به زمان کافی هست و هم نیاز به سرمایه گذاری کافی هست که شما باید بر روی برند سازیتون سرمایه گذاری کنید. سه راه پیشرو دارین : راه اول این هست که بشخصه و تنهایی بخواین وارد گود برند سازی بشین. حالت دوم این هست که خودتون یک مزرعه متوسطی راه اندازی کنین اما مثلا 100 نفر دیگه هم در سراسر کشور تحت پوشش بگیرین که طبق قراردادهای حقوقی سفت و سختی بخوان برای شما تولید کنند با کیفیت مورد نظر شما ،طبق پروتکل های مورد نظر شما و محصولات تولیدی اونها هم بخواد با نام شما در بازار همان مناطق عرضه بشه که خب مدل خوبیه سرعت برند سازیتون رو میتونه تسریع ببخشه. حالت سوم هم گروهی عمل کردنه یعنی بهمراه یک گروهی از افراد که هم هدف شما هستند بخواین بر روی یک برند گروهی کار کنین بطور مثال ما دوره های حضوری که پیش رو داریم مثلا دوره بلدرچین رو برگزار میکنیم در اونجا تعداد زیادی از دوستان دیگه ای که در همین حوزه هم کلاسی شما هستند باهاشون ارتباط می گیرید افرادی که فکر میکنید که هم هدف با شما هستند رو باهاشون تشکیل یک گروه میدین و مقدمه ای میشه برای اینکه بشکل گروهی تشکیل یک برند بدین و از منافع یک برند استفاده کنید. وقتی شما بر روی یک برند کار میکنید و نام خودتون رو در بازار جا میندازین علاوه بر سوددهی کسب و کارتون ، کسب و کارتون پایدار هم خواهد موند

فیلمهای مرتبط با بلدرچین


عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از
 شاخه های جدید و سودده کشاورزی و دامپروری و فرصت های جدید سرمایه گذاری مطلع شوید


تیم تحقیقاتی مینی سالن ، همراه قدم به قدم شما | از مشاوره اولیه جهت انتخاب بهترین زمینه فعالیت متناسب با شرایط شما ، تا خرید تضمینی محصولات تولیدی شما در کنار شماییم

تمامی حقوق برای وبسایت مینی سالن محفوظ میباشد | 1392 - 1400