رویکرد مینی سالن در شاخه های جدید پرورش

1,846

در ویدئوی قبل به معرفی 4 حوزه جدید پرداختیم. 

حوزه اول پرورش ماهی زینتی در منزل و در محل خودتون بود که شما با حفظ منبع درآمد فعلی بخواین کسب و کارتون رو شروع کنید.

حوزه دوم هم کشت زعفران در زمین های تحت پوشش تیم مینی سالن بود که زمین های مناسبی هستن و در این حالت هم شما نیاز

به حضور در مزارع ندارید و شغل فعلی تون رو میتونید حفظ کنید و هر زمان که نیاز دونستید مثلا زمان کاشت محصول و یا برداشتش میتونید حضور داشته باشید. 

 حوزه سوم هم احداث نهالستان توت جهت پرورش کرم ابریشم بود که در این حوزه برنامه ریزی ما به گونه ای هست که کار به شکل گروهی پیش بره و ضرورتی بر حضور شما در این پروژه ها نباشه. و پروژه ها در اشل بزرگ و زیرساخت دولتی خواهد بود.

 

و حوزه چهارم هم بحث جنگل کاری و زراعت چوب هست که در 2 حوزه آخر ، یعنی حوزه سوم و چهارم فرصت های بسیار ویژه ای نهفته هست که اگه شما دسترسی به اطلاعاتش داشته باشید و پیگیری کافی رو داشته باشید میتونه یک فرصت درآمدی بسیار ویژه ای رو برای شما به دنبال داشته باشه.

 

و در کنار این 4 حوزه ، برای 2 حوزه آخر یعنی بحث نهالستان توت و بحث زراعت چوب و جنگل کاری ، یکی از آورده ها زمین هست. 

که این زمین ها میتونه از طریق دولت دریافت بشه و لزوما زمینهای خودتون نباشه و کسانی که این پیگیری ها رو انجام میدن که زمین رو بعنوان

آورده میارن و سایر دوستان میتونن بقیه بخش های کار رو انجام بدن . و این دوستانی که زمین رو  آوردن ، بخوان درصدی از سود این مشارکت رو 

دریافت کنن که این مشارکت ها هم به شکل بسیار سختگیرانه خواهد بود. 

و دوستانی که بخوان حضور دایم هم داشته باشن این امکان براشون فراهم میشه . و این 4 حوزه رو ما طوری در نظر گرفتیم که شغل فعلی و منابع درآمدی فعلی شما رو نخواد تحت الشعاع قرار بده .

 

ما در مشاوره های حضوری که در دفتر تیم مینی سالن ( در شمال و یا در همدان) داریم و یا در دوره های آموزشی و نشستهای مشاوره ای ، شاهد هستیم که برخی از شما دوستان قصد دارید که شغل فعلی تون رو کنار بذارید برای این که شاخه جدیدی رو راه اندازی کنید .

و برنامه ریزی ما طوری هست که  شاخه های جدید طوری باشه که شما مجبور نباشید منبع درآمد فعلی تون رو کنار بگذارید . و حتی اگه قصدتون این باشه که این کار بعنوان منبع درآمدی دومتون باشه ، باز هم آسیبی به شغل و موقعیت فعلی تون نشه.

 


عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از
 شاخه های جدید و سودده کشاورزی و دامپروری و فرصت های جدید سرمایه گذاری مطلع شوید


تیم تحقیقاتی مینی سالن ، همراه قدم به قدم شما | از مشاوره اولیه جهت انتخاب بهترین زمینه فعالیت متناسب با شرایط شما ، تا خرید تضمینی محصولات تولیدی شما در کنار شماییم

تمامی حقوق برای وبسایت مینی سالن محفوظ میباشد | 1392 - 1400