توضیحاتی در مورد وابستگی دوره داشتی و پروار و تلفیق با دوره آموزشی جیره

این فیلم رو برای دوستانت بفرست

3,233

تصاویر مراکز آموزشی مینی سالن

تصویر کلاس پرورس گوسفند چندقلوزا دی ماه 98
نشست مشاوره ای در آمفی تئاتر
Shadow
Slider
دوره پرورش گوسفند
دوره آموزشی گوسفند
Image

رضایت دانشجویان تیم مینی سالن

در برنامه ای که جهت دوره های آموزشی پرورش گوسفند پایان خرداد 98 تعریف کردیم ما، به این شکل مشخص شد که روز چهارشنبه دوره ی داشتی برگزار بشه. در روز پنجشنبه جیره نویشی و جمعه پروار و شنبه هم تلقیح مصنوعی. علت قرار دادن دوره ی جیره در این دوره ی اموزشی هم اهمیت بسیار زیاد این موضوع بود.

اما ما برای اینکه دوره ها رو فشرده تر کنیم و شما مجبور نباشید که دوره ی جیره رو بعنوان دوره ی اضافه بگذرونین و یک روز بیشتر اقامت داشته باشید و دوره ببینید از این رو ما آمدیم دوره ی تلقیح و  دوره ی پروار و داشتی رو با هم تلفیق کردیم . دوره های داشتی و پروار به هر صورت اشتراکات زیادی دارند وقتی در مورد سازه و تجهیزات و نکات دیگه صحبت کنیم در مورد هردوشون مشترک میشه از این رو ما آمدیم روز چهارشنبه رو اختصاص دادیم به مباحث مشترکشون و روز پنجشنبه رو یک نصف روز تخصصا در مورد داشتی صحبت بشه و یک نصف روز هم تخصصا در مورد پروار و به علت صرفه جویی در زمان که به این شکل صورت میگیره مبحث جیره هم کامل هم در مورد داشتی و هم در دوره ی پروار به این شکل بهش پرداخته میشه .

این مطلب رو هم بخونید: دوره آموزش عملی پرورش گوسفند

در واقع دوستانی که می خوان فقط دوره ی داشتی یا فقط دوره ی پروار رو بگذرونن لازم هست حتما دوره ی روز چهارشنبه و روز پنجشنبه رو بگذرونن و به این ترتیب دوره ی جیره رو حذف کردیم و روز جمعه هم دوره ی تلقیح برگزار میشه.


عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از
 شاخه های جدید و سودده کشاورزی و دامپروری و فرصت های جدید سرمایه گذاری مطلع شوید


تیم تحقیقاتی مینی سالن ، همراه قدم به قدم شما | از مشاوره اولیه جهت انتخاب بهترین زمینه فعالیت متناسب با شرایط شما ، تا خرید تضمینی محصولات تولیدی شما در کنار شماییم

تمامی حقوق برای وبسایت مینی سالن محفوظ میباشد | 1392 - 1400