مطمئن ترین راهکار جهت راه اندازی مزرعه با حداقل خطا و بیشترین موفقیت

این فیلم رو برای دوستانت بفرست

10,519

تصاویر مراکز آموزشی مینی سالن

تصویر کلاس پرورس گوسفند چندقلوزا دی ماه 98
نشست مشاوره ای در آمفی تئاتر
Shadow
Slider
دوره پرورش گوسفند
دوره آموزشی گوسفند
Image

رضایت دانشجویان تیم مینی سالن

در ویدئوهای قبلی راجع به این صحبت شد که بعد از گذروندن دوره آموزشی چند روزی رو بخواین در مزارع فعال ما به کسب تجربه بپردازین که تحت عنوان کار در مزرعه برای شما تعریف کردیم.

 

بعد از مطرح کردن این موضوع تعداد زیادی از شما دوستان متقاضی این طرح شدین و ثبت نام کردین که نوبت دهی به شما دوستان صورت گرفت.

تا زمان حضورتون در مزارع ما بخواد مشخص بشه.

 

اما پیرو تکمیل این طرح طی جلساتی که داشتیم این تصمیم رو گرفتیم که یک گام رو فراتر بذاریم و این امکان رو بدیم که شما دوستان گام اول کار مزرعه خودتون رو بخواین در مزارع ما شروع کنید.

به این صورت که اگه در زمینه طیور هست ، که فعلا اولویت ما بحث بوقلمون و مرغ هست، شما دوستان بخواین جوجه های یکروزه رو وارد سالنهای ما کنید ، خودتون حضور داشته باشید در کنار کارشناسان و همکاران ما ، و اونها رو به سن یکماهه برسونید بعد بخواین به بازار عرضه کنید و یا خودمون از شما خرید تضمینی کنیم.

یا اونها رو به مزارع خودتون بخواین منتقل کنید چون خودتون بزرگ کردین و از کیفیتشون کاملا مطمئن هستید.

 

و طی این مدت علاوه بر این که کارتون رو استارت زدین و با بازار هم آشنا شدید و کار رو هم به دست آوردین، آمادگی کامل پیدا میکنید که با قوت قلب کافی بخواین به شهرتون برگردین و مزارعتون رو استارت بزنید.

با این تفاوت که در مقایسه با گذشته شما چند گام جلوتر هستین و اعتماد به نفس کافی رو هم به دست آوردید.

در واقع با این طرح تیم مینی سالن از نظر خودش حجت رو از طریق شما دوستان علاقمند به پرورش تمام کرد.

 

در سال های نه چندان دور (91 و 92) ما خودمون برای این که یه سری اطلاعات اولیه رو بخوایم از بازار بگیریم، مجبور بودیم سفرهای زیادی کنیم، به طور مثال برای گرفتن اطلاعات در مورد قفس مرغ مجبور بودیم بیش از هزار کیلومتر سفر کنیم و به چند استان سفر کردیم تا افراد رو متقاعد کنیم که این اجازه رو به ما بدن که بخوایم از سیستم قفسشون بازدید کنیم و نکاتی رو به دست بیاریم.

در زمینه بوقلمون هم باز به همین شکل .

و وقتی اون تجربیات رو کردیم تصمیم داریم که این امکان رو برای شما دوستان فراهم کنیم که نیاز نباشه شم بخواین اون مسائل رو تجربه کنید که میتونه یک فرصت خیلی خوبی برای شما باشه.

در زمینه پرورش گوسفند هم این امکان رو میخوایم فراهم کنیم که شما دوستان ، گام اول کار که آوردن گوسفند به مزارع ما جهت آبستنیش با قوچ هومو هست رو در تمام مراحل کلیدیش حضور داشته باشید .

از جیره فلاشینگ و سیدرگذاریش گرفته تا زمان قوچ اندازی و سونوگرافی.

شما بخواین با کل این فرایند آشنا بشید و به کار مسلط بشید. تا با خیال راحت بتونید دام آبستن شده خودتون رو به شهرتون برگردونید.

این زیرساخت از نظر ما زیر ساخت منحصر به فرد و بسیار خوبیه که کمک میکنه به افرادی که علاقمند به پرورش هستن تا گام اولشون رو بخوان خیلی محکم بردارن.

به این امید که شما دوستان بخواین از فرصتی که به وجود اومده  حداکثر استفاده رو کنید.

 

 


عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از
 شاخه های جدید و سودده کشاورزی و دامپروری و فرصت های جدید سرمایه گذاری مطلع شوید


تیم تحقیقاتی مینی سالن ، همراه قدم به قدم شما | از مشاوره اولیه جهت انتخاب بهترین زمینه فعالیت متناسب با شرایط شما ، تا خرید تضمینی محصولات تولیدی شما در کنار شماییم

تمامی حقوق برای وبسایت مینی سالن محفوظ میباشد | 1392 - 1400