مدیر شهرستان کیست و چه وظایفی دارد؟

1,956

مدیر شهرستان کیست و چه وظایفی داره؟


در سامانه مشاغل و گردشگری، این که خوشه های مختلف کسب و کار شکل میگیره. و چون این خوشه ها بسیار زیاده و پیش بینی ما اینه که در یک شهرستان ، ده ها.... صدها و هزاران نفر بخوان مشغول فعالیت تحت عنوان : روایتگرد ، مدیر اقامتگاه ، و یا فعالیت های دیگه تو این سامانه بخوان بعنوان فعال این حوزه بخوان کار خودشون رو شروع کنند.

ما قطعا نیاز داریم که شخصی بخواد این خوشه ها رو مدیریت و ساماندهی کنه تا بهترین خروجی بخواد از این فعالیت ها گرفته بشه.
و شخصی که این خوشه ها رو مدیریت میکنه ، به اون شخص ، مدیر خوشه ها یا مدیر شهرستان میگیم. که همه شما عزیزان میتونید مدیر شهرستان و مدیر خوشه ها بشید. در صورتی که شرایط لازم رو داشته باشید.
همونطور که میدونید یک مدیر خوشه یا مدیر شهرستان باید از توانایی مدیریتی و روابط عمومی بالایی برخوردار باشه.همچنین باید روابط اداری خوبی هم داشته باشه. ضمن اینکه باید کار تیمی رو بلد باشه. و سابقه کار تیمی و مدیریتی رو هم حتما داشته باشه.

ضمن این که ما در دوره های فشرده ای که در آینده برگزار خواهیم کرد، دوستان علاقمند به مدیریت خوشه ها و مدیریت شهرستان رو آموزش میدیم که با تمام فرایند کار بخوان آشنا بشن و بعد کار خودشون رو شروع کنن. و در صورتی که عملکرد خوبی داشتن ، نهایتا به این دوستان یک تاییدیه و تیک طلایی داده میشه. که با این تیک طلایی به عنوان مدیر شهرستان به رسمیت شناخته میشن.


عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از
 شاخه های جدید و سودده کشاورزی و دامپروری و فرصت های جدید سرمایه گذاری مطلع شوید


تیم تحقیقاتی مینی سالن ، همراه قدم به قدم شما | از مشاوره اولیه جهت انتخاب بهترین زمینه فعالیت متناسب با شرایط شما ، تا خرید تضمینی محصولات تولیدی شما در کنار شماییم

تمامی حقوق برای وبسایت مینی سالن محفوظ میباشد | 1392 - 1400