چاپ کردن این صفحه

یک تذکر ، یک توضیح

ممکن است در اعداد و ارقامی که به دوستان ظرف سالها مشاوره داده شده تفاوتی در ارقام مشاهده بشه که این ارقام دو دسته هستند:

1- دسته اول اعداد مربوط به قیمتها میباشد که کاملا به روز بوده و متناسب با آخرین قیمتهای استعلامی تغییراتی میدهیم.

و یک نکته مهم اینکه در مورد قیمت محصول نهایی اعم از بوقلمون و تخم مرغ محلی بجز قیمت روز ، قیمت خرید تضمینی توسط تیم مینی سالن و فروش مستقیم به بازار نیز تفاوتهایی دارد.

نکته بعد اینکه هر زمان مشتری  (خریدار بوقلمون بالغ و تخم مرغ محلی ) با قیمت بالاتری حاضر به خرید از تیم مینی سالن باشد فورا به اطلاع پرورش دهنده های عزیز رسانده میشود تا افراد در محاسبات خود اعمال کنند.

بطور مثال بوقلمون بومی بصورت زنده از 13000 تا 21000 تومان خریداری میشود و هر زمان امکان فروش به قیمت بالاتر مقدور باشد در طرح توجیهی و محاسبات در مشاوره ها اعمال میشود.

 

 قبل از پرداختن به ادامه مبحث ، خوبه بدونید که پرورش موفق مرغ ، شامل دانستن و رعایت صدها نکته است و رعایت همه نکات در کنار هم موفقیت شما رو تضمین می کنه. در فیلم های آموزش آنلاین پرورش مرغ به همه این نکات پرداخته شده؛جهت تهیه و مشاهده این فیلم روی تصویر زیر کلیک کنید:

https://minisalon.ir/dooreh/doreh-amoozeshi.html
دوره آموزشی مرغ بومی
 

 2- دسته دوم که تفاوت در میزان تولید از جمله میزان تخمگذاری مرغ ها میباشد.

در اینباره لازم به ذکر است که مبنای تصمیم گیری دوستان بر اساس آخرین طرح توجیهی و مشاوره ها باشد زیرا:

در ابتدا مشاوره ها بر اساس شرایط خوب پرورش بیان میشد اما با مشاهده نتایج بدست آمده از مزارع مختلف پرورش دهنده های مبتدی تصمیم بر آن شد که طرح توجیهی و محاسبات بر اساس شرایط متوسط رو به پایین بیان شود یعنی حالت بدبینانه (البته بر پایه رعایت اصول پرورش)

مثلا نژاد جدید تیم مینی سالن تولیدی بالغ بر 260 تخم در سال داره (75درصد)  اما در مشاوره ها و طرح توجیهی 65درصد بیان شده تا افراد بر مبنای حالت بدبینانه تصمیم به پرورش بگیرند.

 

این مطلب رو برای دوستانت بفرست

تصاویر مراکز آموزشی و دوره های مینی سالن

تصویر کلاس پرورس گوسفند چندقلوزا دی ماه 98
نشست مشاوره ای در آمفی تئاتر
Shadow
Slider
خواندن 20300 دفعه آخرین ویرایش در دوشنبه, 03 خرداد 1400 17:04