آیا همه در پرورش موفق میشوند؟

 پرورش دهنده موفق

یک سوال اساسی که مطرح هست اینست که چه کسانی در پرورش موفق هستن و در کل پرورش مرغ بومی به چه کسانی پیشنهاد میشه؟

قبل از شروع پرورش باید چند نکته رو در نظر بگیریم و با در نظر گرفتن این موارد اقدام به شروع پرورش کنیم.

1-مدیر خوبی باشیم

تنها افرادی در زمینه پرورش موفق میشن که برای اینکار زمان کافی رو بذارن و قواعد مدیریت پرورش رو بیاموزن و به نحو احسن پیاده کنن.

چه بسا افرادی که دانش کار رو دارن ولی مدیریت اجرایی خوبی ندارن و در نتیجه بهترین نتیجه رو بدست نمیارن. آنقدر که گاهی در یک شرایط یکسان یک تولید کننده سود میکنه و یک تولید کننده زیان.

 

 قبل از پرداختن به ادامه مبحث ، خوبه بدونید که پرورش موفق مرغ ، شامل دانستن و رعایت صدها نکته است که موفقیت در کار پرورش ، یکی از این صدها نکته هست و رعایت همه نکات در کنار هم موفقیت شما رو تضمین می کنه. در فیلم های آموزش آنلاین پرورش مرغ به همه این نکات پرداخته شده؛جهت تهیه و مشاهده این فیلم روی تصویر زیر کلیک کنید:

https://minisalon.ir/dooreh/doreh-amoozeshi.html
دوره آموزشی مرغ بومی
 

2- فروشنده خوبی باشیم

اگر توان فروش محصول تولیدیمون رو نداریم یعنی باید بیشتر در مورد پرورش فکر کنیم.چون اکثر سود پرورش مربوط به قیمت فروش هست.

همچنین به میزانی تولید کنیم که میدونیم میتونیم به بالاترین قیمت ممکن به فروش برسونیم.هرچند مجموعه سایت مینی سالن حمایت خرید تضمینی (البته با توجه به موقعیت چغرافیایی و تعداد پرورش) رو برای راه افتادن اولیه افراد داره ولی باید با پیش فرض فروش محصول توسط خودمون اقدام به پرورش کنیم.

در نظر بگیرید سه تولید کننده در روستایی هر روز 1000 تخم مرغ محلی تولید میکنن. شخص اول تخم مرغ خودش رو به مغازه دار به قیمت 300 تومان و شخص دوم با بازاریابی بیشتر به مشتریان خود 350 تومان میفروشه و شخص سوم اون رو (با میانگین هزینه بسته بندی 50 تومان به ازای هر تخم مرغ ) بسته بندی کرده (بصورت مشاغل خانگی) و با قیمت 500 تومان به دست مشتریان خودش میرسونه.(تمام این اعداد بر اساس واقعیات بازار تخم مرغ محلی هست.)

سود ماهانه شخص اول حدود 1.800.000 تومان هست و سود ماهانه شخص دوم 3.300.000 تومان و شخص سوم حدود 6.300.000 تومان. این اختلاف فاحش فقط بخاطر شیوه فروش هست.

همچنین این از ویژگیهای تخم مرغ محلی (بر خلاف تخم مرغ صنعتی) هست که در یک زمان در مکان های مختلف اختلاف قیمتهای زیادی میتونه وجود داشته باشه که به عرضه و تقاضای همون منطقه مربوط میشه.

 

 

3- کیفیت محصولاتمان بالا باشد.

مردم تخم مرغ محلی رو برای کیفیت بالای اون و طعم خوبش میخرن و مصرف کننده حرفه ای فرق بین اونها رو تشخیص میده.

پس برای داشتن مشتریان خوب و همیشه راضی که حاضر باشن بهای بالایی برای تخم مرغ تولیدی شما بپردازن باید کیفیت تخم مرغتون رو با جیره خوب و اون هم با بهره مندی از علوفه ، گیاهان دارویی و ... (در این زمینه تحقیق زیاد و مشاوره از متخصص داشته باشید) بالا ببرید.

شخصی موفق است که به کیفیت فکر کند چون در این حوزه فقط کیفیت مطرح است.

 

این مطلب رو برای دوستانت بفرست

تصاویر مراکز آموزشی و دوره های مینی سالن

تصویر کلاس پرورس گوسفند چندقلوزا دی ماه 98
نشست مشاوره ای در آمفی تئاتر
Shadow
Slider
خواندن 33620 دفعه آخرین ویرایش در شنبه, 15 خرداد 1400 00:34


عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از
 شاخه های جدید و سودده کشاورزی و دامپروری و فرصت های جدید سرمایه گذاری مطلع شوید


تیم تحقیقاتی مینی سالن ، همراه قدم به قدم شما | از مشاوره اولیه جهت انتخاب بهترین زمینه فعالیت متناسب با شرایط شما ، تا خرید تضمینی محصولات تولیدی شما در کنار شماییم

تمامی حقوق برای وبسایت مینی سالن محفوظ میباشد | 1392 - 1400